loading...
لوازم تصویری و صوتی ارزان
مانی بازدید : 20 چهارشنبه 15 آبان 1398 نظرات (0)

بیایید با آن روبرو شویم - عکاسی و فیلمبرداری با گذشت هر سال بیشتر و بیشتر در هم تنیده می شوند.

سالها پیش ، برای گرفتن عکس و فیلم باید به یک دوربین ثابت و یک دوربین فیلمبرداری نیاز داشته باشم. اکنون ، Nikon D850 و a6300 سونی من لایحه عکاسی و فیلمبرداری را بسیار مناسب می دانند.

بنابراین این باعث شد من فکر کنم ...

اگر یک عکاس بخواهد عمیق تر به فیلمبرداری شیرجه بزند ، به چه وسایل جانبی نیاز دارد؟

در اینجا لیست من از لوازم جانبی ویدیویی که ضروری است قرار دارد.

نکته ویرایشگر: علاوه بر لوازم جانبی بدنی که در زیر ذکر شده است ، اگر می خواهید فیلم هایی با بالاترین کیفیت بسازید ، به صوتی قاتل نیز نیاز دارید تا در کنار آن باشید. برای همین ، ما Epidemic Sound را به عنوان منبع بهترین آهنگ ها ، آلبوم ها و جلوه های صوتی توصیه می کنیم . وسعت و عمق انتخاب صوتی آنها بی نظیر است و قیمت آنها از نظر بودجه مناسب است. جستجوی سریع وب را برای "صدای اپیدمیک" انجام دهید تا ببینید اکنون چه نوع معاملات انجام شده است!
لوازم جانبی ویدیویی که یک ضروری است: Acratech Video Ballhead
لوازم جانبی ویدیویی که باید دارای تصویر acratech 1 باشند

این سه پایه سبک و محکم از سه پایه Acratech اقدام به عمل آوردن تصاویر تابه و شیب برای فیلمبرداری می کند.

این حرکت دارای طیف گسترده ای از حرکت است که باعث طولانی شدن تصویر می شود و در حالی که دوربین خود را پایداری لازم را برای گرفتن عکس های واضح و واضح و شفاف در اختیار شما قرار می دهد ، تابستانی را به تصویر می کشد.

این یک مجموعه سبک است بنابراین نیازی به نگرانی در مورد چمدان در اطراف سر بزرگ و سنگین نیست. حتی می تواند به عنوان یک سر لنز بلند یا یک سر پانوراما نیز استفاده شود ، بنابراین باعث کاهش وزن ، فضا و پول می شود!

لوازم جانبی ویدیویی که باید دارای تصویر acratech 2 باشد

علاوه بر این ، این دکل کنترل تنش توپ کاملاً قابل تنظیم دارد ، به این معنی که وقتی محکم شد ، دیگر تغییر نخواهد کرد.

شما می توانید از این سر با هر نوع سه پایه استاندارد 1 / 4-20 و 3 / 8-16 استفاده کنید ، و با صفحات رونق سریع نوع Arca-Swiss سازگار است.

توپ فاقد روغن و گریس است ، بنابراین نمی تواند کثیفی و زباله هایی را به وجود آورد که بتواند روی بالهای کمتری تأثیر بگذارد.

10 سال ضمانت اضافه کنید ، و همه شما با این پیشانی ساخته شده در ایالات متحده Acratech آماده خواهید شد !

لوازم جانبی ویدیویی که یک فیلتر ضروری: Kenko Variable ND است
تصویر kenko 1

هنگامی که در یک روز روشن و آفتابی در حال فیلمبرداری هستید ، شاید متوجه شوید که مجبور هستید دیافراگم را ببندید - شاید به همان اندازه که بخواهد - برای مدیریت نوردهی.

البته این بدان معنی است که عمق میدان افزایش می یابد ، که پایان جهان نیست ، اما بسته به نوع ویدیویی که در حال فیلمبرداری هستید ، ممکن است یک پس زمینه زیبا تار بخرید که با باز کردن به بهترین شکل ممکن بدست می آید دیافراگم

برای این کار به یک فیلتر ND متغیر نیاز دارید.

نه تنها فیلتر ND متغیر ، نور را از بین می برد ، از این طریق به شما امکان می دهد دیافراگم را باز کنید ، بلکه به شما امکان می دهد در صورت لزوم سرعت شاتر را کم کنید. منظور من در فیلم فوق توسط جارد پولین است.

 تصویر

زیبایی یک فیلتر ND متغیر این است که مانند یک کیت فیلتر کامل ND در یک بسته کوچک خوب و مرتب است.

KENKO NDX فیلتر ND متغیر یک انتخاب عالی است، زیرا مقرون به صرفه است در مقایسه با بسیاری دیگر از فیلترهای ND متغیر، هنوز نشانی از کیفیت کم نیست.

 تصویر

دامنه روشنایی ND 2.5 تا ND 1000 را در اختیار شما قرار می دهد و از آنجایی که به چند دیجیتالی دیجیتالی رسیده است ، کنترل شبح و شعله ور را کنترل می کند.

علاوه بر این ، در آنجا که بسیاری از فیلترهای ND متغیر "اثر X" وحشتناک را تولید می کنند ، این یکی نیست ، بنابراین شما فیلم های تصویری تمیز و واضح با یک پس زمینه زیبا تار می کنید.

به عبارت دیگر ، اگر بهترین فیلم را می خواهید ، به فیلتر ND متغیر مانند این در انتهای لنز خود نیاز دارید !

 

نکته ویرایشگر: آخرین نسخه های Kenko و دسترسی به تبلیغاتی را برای تجهیزات تخفیف دار دریافت کنید. برای ثبت نام اینجا را کلیک کنید .
لوازم جانبی ویدیویی که ضروری است: Insta360 One X
تصویر insta360onex 1

می خواهم برای لحظه ای از وسایل ویدئویی معتبرتر فاصله بگیرم ، می خواهم فضایل اسباب بازی محبوب موردعلاقه من ، Insta360 One X را کشف کنم.

من وقتی دوربین بیرون آمد ، دوربین 360 درجه سامسونگ را امتحان کردم (حتی یادم نیست چه چیزی خوانده شد). اما آنچه که من به یاد دارم این است که وحشتناک بود.

شما می توانید با سرمایه گذاری در یک دوربین 360 درجه دیگر ، ترس و وحشت من را تصور کنید ، اما این بار ، ناامیدی وجود ندارد. این دوربین کاملاً عالی است!

تصویر insta260onex 2

برای مبتدیان ، استفاده از آن بسیار راحت است زیرا ریز است ، در دست شما قرار می گیرد و دارای یک پایه سه پایه استاندارد است ، بنابراین می توانید آن را روی سه پایه ، مونوپود یا چنگ زدن بزنید.

ثانیا ، لنزهای دوگانه f / 2 200 درجه آن با هم همپوشانی دارند تا یک محصول واقعی 360 درجه به شما ارائه دهند. در هر دو عکس و فیلم ، نتایج قاطع ، واضح و تیز به شما می دهد.

سنسور 1 / 2.3 اینچی عکس های ثابت 14 مگاپیکسلی ضبط می کند و فیلم های 4K را در 50fps و 5.7K در 30fps ضبط می کند. این دوربین که با سیستم تثبیت کننده تصویر خوب و دیوانه وار به نام "FlowState" ساخته شده است ، می تواند فیلم های صاف و ابریشمی تولید کند ، حتی اگر در دوچرخه خود سوار بر یک ردپای ناهموار هستید ، آن را به محض چرخیدن سگ خود محکم کرده و یا در دیگری شرکت کنید. فعالیتی که در آن دوربین در حال گشت و گذار است.



این دوربین همچنین دارای یک برنامه هوشمند دستی است که به شما امکان می دهد همه چیز را از شروع و متوقف کردن ضبط گرفته تا ویرایش کنترل کنید تا تماشای آنچه را که در حالت زنده ضبط می کنید کنترل کنید.

شما می توانید فیلم های HDR بگیرید ، با گذشت زمان شلیک کنید و حتی ظاهر معروف "زمان گلوله" را از ماتریکس بازآفرینی کنید. نحوه عملکرد آن را در ویدیوی بالا توسط  شانیل کاول مشاهده کنید .

به عبارت دیگر ، این دوربین نه تنها کاربردی و سرگرم کننده است ، بلکه ویژگی های ابتکاری آن به شما امکان می دهد تا ویدئویی واقعاً جادویی بسازید.

Insta360 One X را بگیرید و فیلم های خود را به سطح بعدی ببرید!

لوازم جانبی ویدیویی که یک براکت ضروری هستند: Fusion Photo Gear FPG-1005 L
لوازم جانبی ویدیویی که باید دارای تصویر فیوژن acratech باشند

من همیشه یک براکت L روی دوربین خود دارم زیرا باعث می شود سوئیچ از مناظر به عکس های پرتره گرا بسیار سریع و آسان انجام شود.

The problem with so many L-brackets is that they obstruct your ability to access the ports on your camera.

That's not the case with the Fusion Photo Gear FPG-1005...

This rig fits my Sony and Nikon cameras and has a patent-pending Tilting Bracket that affords me unfettered access to the ports on my camera by tilting away from the camera body.

لوازم جانبی ویدیویی که باید دارای تصویر فیوژن 2 باشند

It's also got a deployable attachment loop on the bottom of the bracket which flips out so you can attach a camera strap. That's just not something you see on other L-brackets.

Speaking of which, Fusion Photo Gear tests their products like no other company I know of.

Take the deployable attachment loop for example. This thing was opened and closed on a special testing machine over 100,000 times, and after all that, there was no damage or deformation to it at all.

If that doesn't speak to the quality of this L-bracket, I don't know what will!

Video Accessories That are a Must-Have: Rode VideoMic Pro +
تصویر 1

A great video needs great audio, and you get just that with the Rode VideoMic Pro+.

This true shotgun mic is specifically designed for use on DSLRs as a primary mic and for reference audio.

It's got a Rycote Lyre-based shock mounting system that helps dampen unwanted vibrations that can negatively affect the audio.

It also has a 1/2-inch condenser capsule that results in broadcast-quality audio. In my usage of it, I've found that its digital switching is a Godsend because it helps this little mic capture the audio signal at the source, which reduces my post-production time.

What's not to like about that?!

Video Accessories That are a Must-Have: Motion VFX Visual Effects
حرکت vfx 2 تصویر

Adding visual effects to your videos elevates the production quality and gives viewers a richer experience when watching your video.

I use Motion VFX for my videos because they have a huge selection of programs with a wide-range of effects for just about any scene I can dream up.

What's more, Motion VFX is easy to use, even if you aren't yet a videography master!

Video Accessories That are a Must-Have: Lens Distortions Sound Effects
تصویر sfx

You can't have awesome video footage, excellent audio, and cool video effects and not have equally good sound clips, right?

Lens Distortions has an incredible library of sound effects that will take your videos to the next level.

From bright and optimistic sound effects to melodic underscores to rhythmic beats, these guys have just about any type of sound effect you could possibly want.

And, like the visual effects I mentioned earlier, Lens Distortions makes it easy to get what you need and implement the effects into your video.

Video Accessories That are a Must-Have: Andycine a6 Lite Field Monitor
لوازم جانبی ویدیویی که باید از مانیتور درست برخوردار باشند

When you're out shooting video, you need to be able to clearly see what you're doing, and you can do that with the Andycine A6 Lite Field Monitor.

It's got a big, beautiful 5-inch screen that offers ultra-wide viewing angles. The screen has a polarizer film screen that results in 30 percent improvement of brightness sensitivity and 10ms quicker response time, giving you the most colorful neutral performance.

This little guy also has 4K HDMI input and output and can transfer the signal to a secondary monitor or wireless video transmission system too.

لوازم جانبی ویدیویی که باید دارای مانیتور درست 2 باشند

It's got a histogram and zebra exposure built-in, as well as an earphone jack, a multi-function signal input and output, and the ability to draw power from your camera, which means less cords in the way.

The arm tilts and rotates 360-degrees so you can get the best view of the monitor as well.

In other words, this little gadget is easy to use, full of features, and will help you get the best video footage.

Video Accessories That Are a Must-Have: LitraTorch 2.0
 تصویر

Just like you need high-quality lighting to capture a good photograph, you need high-quality lighting to get the best video footage.

Fortunately, you don't need a bunch of big, heavy, and expensive lighting gear to get that high-quality light that's so crucial for your videos.

I've been kicking the tires on the LitraTorch 2.0 - a tiny 1.5-inch square light that fits in your pocket - and I have to say that I'm uber impressed thus far.

 تصویر

This little light might be short on size and weight, but it's light output is an incredible 800 lumens.

Better still, its light is flicker-free and is cast in an ultra-wide angle so everything that needs to be illuminated is covered.

The LitraTorch 2.0 is as rugged as they come, too - it's completely waterproof and it's made to 810G military spec, so it's not like it's a delicate flower that you'll destroy with normal use.

 تصویر

This light is versatile, too.

There's multiple mounting options (magnet, standard 1/4"-20 mounts, or cold-shoe mount), it can be used for stills or videos, it can be used with GoPros and other action cameras, and it has a four-hour battery life.

This kind of light - and this quality of light - in a small, indestructible package is not a bad deal at all! See what I mean in my full LitraTorch 2.0 review.

Video Accessories That are a Must-Have: Kizoa
 تصویر

Of course, all this video gear is pretty meaningless if you don't have a way to put all those video clips, audio clips, video effects, and sound effects together...

That's where Kizoa comes in.

Kizoa is a cloud-based platform that gives you access to a wealth of video editing tools.

You can get the process started by using one of their professionally-designed video templates, or you can start from scratch.

 تصویر

Kizoa has all kinds of texts, transitions, and special effects so you can add visual appeal to your videos.

They even have a free iOS app so you can edit your videos right from your phone.

Sharing your work is easy as well, with options to email your videos, upload to social media, or download to your computer.

 تصویر

Best of all, it's less than $30 for a premium plan that gets you access for life. That means no monthly fees to pay over and over again.

When it comes to making quality videos, having gear like this is a must.

Just like with photography, it's not all about the gear, but being outfitted with the proper tools will only help you create awesome videos.

Protect your gearHDR را با عکس های خود امتحان کنیدعکس های خود را چاپ کنیدلنزهای خود را بفروشیدصرفه جویی $ $ در لنزعکس بگیریدزمینه های مورد نیاز شمامعاملات دوربین مورد نظر شما


توصیه می کنیم
نیکون شایعات: Nikon Z9 و Nikon Z5 ... تصویر هستند
Nikon Rumors: Nikon Z9 و Nikon Z5 ...
Daredevil چینی در پرش پل کشته شد ... تصویر
Daredevil چینی در پرش پل کشته شد ...
بهترین شرکت چاپ بوم 2019: 100 دلار ... تصویر
بهترین شرکت چاپ بوم 2019: 100 دلار ...
یک Boomer Baby Fet 1K پا پا به Grand ... تصویر
یک بومر کودک سقوط کرد 1K پا به Grand ...

 802.3K  205K  1.62M






به من نشان بده ...
نکات مربوط به عکاسی چشم انداز

نکات عکاسی پرتره

نکات مربوط به ترکیب

نکات مربوط به عکاسی مبتدی

نکاتی درباره پردازش عکس

نکات مربوط به عکاسی در تجارت

آخرین بررسی ها
بررسی پاناسونیک Lumix G9
در این بررسی Panasonic G9 ، ما به ویژگی های اساسی آن ، کیفیت ساخت آن ، لنزهای سازگار و سایر جزئیات مهم برای بررسی تصمیم گیری در مورد این دوربین برای شما کمک می کنیم.

04 نوامبر 2019
کانن 7D علامت گذاری به عنوان 2 نظر
در این بررسی Canon EOS 7D Mark II ، جوانب و منفی این دوربین را تشریح می کنیم و تشخیص می دهیم که هنوز هم در سال 2019 خرید خوبی است.

25 اکتبر 2019
نقد و بررسی Sony a9
Sony a9 ممکن است اکنون چند سال از عمر آن گذشته باشد ، اما همانطور که در این بررسی سونی a9 نشان داده ایم ، هنوز هم یکی از بهترین دوربین های کلاس خود است ، به خصوص وقتی می توان از قابلیت فوکوس اتوماتیک خود استفاده کرد.

8 اکتبر 2019
Canon EOS M200 ارتقاء ایده آل برای عکاسان تلفن های هوشمند است
Canon EOS M200 به زودی عرضه می شود ، و اگر علاقه دارید تلفن خود را به یک دوربین سنتی ارتقا دهید ، ممکن است این یکی فقط برای شما باشد.

02 اکتبر 2019
مقالات بیشتر
ماهی
آخرین مقالات
10 هدایای برتر برای عکاسان زیر 150 دلار - نسخه 2019
با این هدایای برتر برای عکاسان زیر 150 دلار ، خرید تعطیلات خود را انجام دهید. از فیلترها گرفته تا چراغها تا چاپ بوم ، چیزی برای همه وجود دارد!

05 نوامبر 2019
هشدار: به دلیل گردشگران بی احترامی ، عکاسی در تقریباً تمام کیوتو ، ژاپن ممنوع شده است
عکس از هان مین تی در Unsplash این از سالهای کودکی رویای من بوده است که از خیابان های سنگفرش کیوتو ، ژاپن دیدن کنید تا ...

05 نوامبر 2019
کشته شدن 17 ساله در مسیرهای قطار در طول عکسبرداری ارشد
عکس توسط میکا متین در Unsplash رودخانه بیکر 17 ساله ، یک Troutdale ، Oregan ، بومی در اثر قطار بر فراز جاده کشته شد ...

05 نوامبر 2019
بررسی پاناسونیک Lumix G9
در این بررسی Panasonic G9 ، ما به ویژگی های اساسی آن ، کیفیت ساخت آن ، لنزهای سازگار و سایر جزئیات مهم برای بررسی تصمیم گیری در مورد این دوربین برای شما کمک می کنیم.

04 نوامبر 2019
زن از یک جاذبه گردشگری با دوربین حرارتی می یابد که او سرطان دارد
از طریق ویدئوی YouTube از طریق یک زن یک زن در تعطیلات به همراه خانواده با اسکاتلند دیدار کرد و فهمید که وی پس از مشاهده بدن خود در یک دوربین حرارتی به سرطان پستان مبتلا شده است ...

02 نوامبر 2019
با این نکات قبل از تولید یک فیلمبرداری جامد برنامه ریزی کنید
برنامه ریزی یک فیلمبرداری یک بخش مهم در روند ایجاد فیلم های قانع کننده است. در این آموزش سریع ، چند نکته درباره نحوه برنامه ریزی یک فیلمبرداری را یاد بگیرید.

01 نوامبر 2019
Luminar 4 برداشت اول
Luminar 4 به زودی با ویژگی های باور نکردنی جدید منتشر می شود که ویرایش تصاویر شما را به یک کار ساده تر ، آسان تر و ساده تر تبدیل می کند.

31 اکتبر 2019
عکسهای منظره بهتر می خواهید؟ در فیلترهای تراکم خنثی سرمایه گذاری کنید
فیلترهای ND علاوه بر هر کیت عکاس منظره ، فوق العاده است. مسلح با فیلترهای ND و این نکات مربوط به عکاسی منظره ، می توانید عکس های جالب و خلاقانه بگیرید.

31 اکتبر 2019

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 43
  • بازدید سال : 360
  • بازدید کلی : 990