loading...
لوازم تصویری و صوتی ارزان
مانی بازدید : 22 چهارشنبه 15 آبان 1398 نظرات (0)

از $ 399  اپل دیده بان سری 5  حال حاضر در اینجا، در تمام آن  همیشه در ، 18 ساعت از عمر باطری شکوه و عظمت. در همین حال ،  فروشندگان شخص ثالث قیمت  سری 3 را کاهش داده اند . آمازون در حال حاضر مدل GPS 38 میلیمتری را با قیمت 189 دلار به فروش می رساند.

اما معامله سری 3 والمارت ارزش دیدن دارد. نسخه سلولی این ساعت را که اپل مناسب آن را با قیمت 299 دلار به فروش می برد ، با همان قیمت فقط مدل GPS دریافت می کنید. بررسی Apple Watch Series 3 ما را بخوانید .

199 دلار در والمارت
تلویزیون کوانتومی 4K سری Vizio 65 اینچی سری M: 498 دلار (فروخته می شود)
شما 250 دلار پس انداز می کنید


سارا توو / CNET
با این قیمت ، سری M Quantum در کل یک اضافه وزن است. این محصول با کیفیت عالی ، با رنگ های سیاه عمیق ، رنگ دقیق و عملکرد بسیار خوب HDK 4K بسیار عالی را ارائه می دهد. سیستم هوشمند آن از نظر تلفن ، دارای کنترل Google Cast و Apple AirPlay است.

والمارت همچنین در حال ارائه معامله ارزشمند مدل 55 اینچی با قیمت 398 دلار است. بررسی تلویزیون Vizio M Class ما را بخوانید .

498 دلار در والمارت
TCL 55 اینچی تلویزیون 6 سری 4K: 400 دلار (قرارداد منقضی شده)
شما 100 دلار پس انداز می کنید


سارا توو / CNET
صحبت از معاملات تلویزیونی شیرین ، بهترین خرید اکنون TCL 55R615 با بالاترین قیمت 400 دلار ارزان قیمت را ارائه می دهد. این یک قرارداد رسمی جمعه سیاه نیست و اواخر روز یکشنبه ، 27 اکتبر منقضی می شود ، اما با نزدیک شدن BF ، می توانید بازگردید.

این مدل 2018 است؛ یک مورد جدیدتر وجود دارد ، اما اجازه ندهید که شما را منصرف کند. در  بررسی TCL 55R615 خود ، دیو Katzmaier ، گورو تلویزیون CNET ، این سری 6 را توصیف کرد که هنوز "بهترین کیفیت تصویر برای پول ، دوره" است. تلویزیون از دو منبع HDR10 و Dolby Vision با دامنه پویای بالا و رقبای با کیفیت آن استفاده می کند که تلویزیون های آن دو برابر بیشتر است. بله ، Roku داخلی دارد. بررسی TCL 6-Series 2018 ما را بخوانید .

400 دلار در بهترین خرید
در حال حاضر این است ، اما اغلب به روزرسانی این پست بر اساس معاملات جدید و در دسترس بودن ، اغلب دوباره بررسی کنید در ضمن ، همه چیز دیگری که باید در مورد این رویداد مهم خرید بدانید ، در اینجا است.

Black Friday 2019 چه تاریخی است؟
جمعه سیاه همیشه در روز بعد از شکرگذاری می افتد. امسال جمعه 29 آبان برگزار می شود.

کی دوشنبه سایبر 2019 است؟
این دوشنبه بعد از جمعه سیاه می افتد - در این مورد ، دوشنبه ، 2 دسامبر.


فروش جمعه سیاه در چه زمانی آغاز می شود؟
این از فروشگاه به فروشگاه متفاوت است ، اما انتظار می رود قبل از روز شکرگذاری فروش های زیادی را شروع کنید که به خوبی شروع می شوند. در واقع ، برخی فروشگاه ها از فروش "نوامبر سیاه" که کل ماه است ، رونمایی می کنند ، در حالی که برخی دیگر رویدادهای جمعه سیاه را زودتر شروع می کنند. همه جزئیات را هنگام دریافت آنها ارسال خواهیم کرد.

چرا آن را "جمعه سیاه" می نامند؟
این چیزهای مرزی شهری است. برخی می گویند که جمعه سیاه به اوایل دهه 50 میلادی باز می گردد ، زمانی که فروشگاه ها با فروش بزرگ ، فصل خرید کریسمس را آغاز می کردند. در حقیقت ، اینقدر بزرگ است که سود سالانه فروشگاه ها اغلب به "سیاه" (به معنی دیگر "قرمز" تبدیل نمی شود ، "این به معنای رایج بودن برای از دست دادن پول است) پس از بلند شدن تمام رسیدها. یا: آنقدر بزرگ که ترافیک بسیار پیچیده می شود ، پلیس ها روز "جمعه سیاه" را لقب دادند.

اطلاعات بیشتری کسب کنید و از دوشنبه شب نیز در نمایشگاه جمعه سیاه در جمعه سیاه در مقابل سایبر دوشنبه دست به دست هم بزنید : تفاوت چیست؟

چگونه می توان تبلیغات جمعه سیاه "leaked" را پیدا کرد
در سال های گذشته ، انواع سایت های Black Friday خود را اختصاص داده اند تا روزها و هفته ها پیش از فروش بزرگ شکرگذاری ، روزنامه های منتشر شده در روز را فاش کنند. همه این موارد هنوز هم وجود دارد ، اما بسیاری از فروشگاه های بزرگ تصمیم گرفته اند تا تبلیغات خود را در سایت های خود منتشر کنند و مطالب آنچه را برای شکارچیان معامله گر که می خواهند از قبل برنامه ریزی کنند ، نشان می دهند.

سال گذشته ، برخی از فروشگاه ها این اوایل اکتبر را با این تبلیغات به اشتراک گذاشتند و هیچ دلیلی برای فکر کردن در این سال متفاوت نخواهد بود. مثل همیشه ، ما به تبلیغات جمعه سیاه توجه زیادی خواهیم کرد و آنها را در هنگام یافتن آنها به اشتراک می گذاریم ، بنابراین این پست را علامت گذاری کنید و CNET را برای تمام اطلاعات مربوط به آگهی مربوطه بررسی کنید.

از کجا می توانم در این میان معاملات عالی پیدا کنم؟
خیلی خوشحالم که پرسیدید! در اینجا برخی از منابع معامله CNET وجود دارد که باید آنها را علامت گذاری کنید:

The Cheapskate ، مجموعه ای روزانه ، منصفانه ، بعضاً منحصر به فرد از بهترین معاملات وب از Rick "The Cheapskate" Broida (این من من) و تیم رو به رشد شکارچیان معاملات CNET.
معاملات CNET ، لیست قاطعی از هر معامله ای است که می توانیم دست خود را برپا کنیم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 42
  • بازدید سال : 359
  • بازدید کلی : 989