loading...
لوازم تصویری و صوتی ارزان
مانی بازدید : 21 چهارشنبه 15 آبان 1398 نظرات (0)

مشاهده تمام 365 نظر مثبت›
    جورج اف اسمیت
5.0 از 5 ستارهمحصولی با کیفیت که توسط یک شرکت با کیفیت به فروش می رسد
26 آوریل 2018
من فقط چند روز است که سه پایه دارم اما قصد دارم در هفته های آینده به شدت از آن استفاده کنید. من متوجه می شوم که برخی از داوران در حالی که هنوز نمرات بالایی می گیرند آن را "ارزان" می دانند. بله ، در مقایسه با سه پایه های ارزان قیمت آن ارزان است ، به معنی بسیار ارزان تر است. اما قیمت تنها جنبه ارزان این محصول خوب است. همه چیز در مورد آن محکم و خوش فکر به نظر می رسد. تنظیم پا آسان است و سر سه پایه به راحتی در قابلمه یا کج حرکت می کند. قفل کردن آن در موقعیت در حین تابه یا کج کردن آسان است. این سنگین تر از بعضی از سه پایه ها است اما مشکل آنچنان سنگین نیست. من وزن آن را بعلاوه در نظر می گیرم. پیچ های اضافی و صفحه QR به همراه وسایل سحر و جادو به خصوص زیبا هستند. من در ابتدا این موارد را ندیده ام زیرا آنها به همراه دفترچه راهنمای حمل کیف پوش کیف حمل شده بودند. Cayer بلافاصله پاسخ داد که من فکر کردم آنها گم شده اند ، آماده شد تا موارد مفقود شده را برای من ارسال کند. من آنها را برای خدمات به مشتریانشان تحسین می کنم.

فقط استفاده در طول زمان به من می گوید سه پایه چقدر دوام دارد ، اما من به آن فرصتی برای درخشش می دهم. من به کیفیت آن اطمینان دارم که قبلاً دوم سفارش داده ام. بعداً این بررسی را بروزرسانی می کند.
بیشتر بخوانید
27 نفر این کار را مفید دانستند
بررسی انتقادی برتر
مشاهده همه 17 بررسی مهم›
    مارشال تامپسون
3.0 از 5 ستارهبهتر از سه پایه دوربین ثابت
24 دسامبر 2018
من از این سه پایه به عنوان جایگزینی سریع برای 40000 دلار ساچلر استفاده می کنم. در حالی که من انتظار ندارم که در همان لیگ حرفه ای فعالیت کند ، آرزو می کنم حرکت حرکات برنزه و کج هموارتر باشد. اگر در ابتدای تابه یا شیب تند تند بزنید ، می تواند تیر را بی فایده جلوه دهد و این خوب نیست. این امر باعث می شود که این ادعا "سر روان" باشد که حقیقت را تحت فشار قرار دهد. در مواقع اضطراری و هنوز کار ، به اندازه کافی محکم و به طور کلی به اندازه کافی کارآمد است. تحویل محصول سریع و بدون عارضه بود.
10 نفر این کار را مفید کردند
Search customer reviews
جستجو
مرتب سازی بر اساس

بالاترین امتیاز
محدود شده توسط

همه داوران

تمام ستارگان

متن ، تصویر ، فیلم
نمایش 1-10 از 382 بررسی
    جورج اف اسمیت
5.0 از 5 ستارهمحصولی با کیفیت که توسط یک شرکت با کیفیت به فروش می رسد
26 آوریل 2018
خرید تأیید شده
من فقط چند روز است که سه پایه دارم اما قصد دارم در هفته های آینده به شدت از آن استفاده کنید. من متوجه می شوم که برخی از داوران در حالی که هنوز نمرات بالایی می گیرند آن را "ارزان" می دانند. بله ، در مقایسه با سه پایه های ارزان قیمت آن ارزان است ، به معنی بسیار ارزان تر است. اما قیمت تنها جنبه ارزان این محصول خوب است. همه چیز در مورد آن محکم و خوش فکر به نظر می رسد. تنظیم پا آسان است و سر سه پایه به راحتی در قابلمه یا کج حرکت می کند. قفل کردن آن در موقعیت در حین تابه یا کج کردن آسان است. این سنگین تر از بعضی از سه پایه ها است اما مشکل آنچنان سنگین نیست. من وزن آن را بعلاوه در نظر می گیرم. پیچ های اضافی و صفحه QR به همراه وسایل سحر و جادو به خصوص زیبا هستند. من در ابتدا این موارد را ندیده ام زیرا آنها به همراه دفترچه راهنمای حمل کیف پوش کیف حمل شده بودند. Cayer بلافاصله پاسخ داد که من فکر کردم آنها گم شده اند ، آماده شد تا موارد مفقود شده را برای من ارسال کند. من آنها را برای خدمات به مشتریانشان تحسین می کنم.

فقط استفاده در طول زمان به من می گوید سه پایه چقدر دوام دارد ، اما من به آن فرصتی برای درخشش می دهم. من به کیفیت آن اطمینان دارم که قبلاً دوم سفارش داده ام. بعداً این بررسی را بروزرسانی می کند.
27 نفر این کار را مفید دانستند
مفید
4 نظر گزارش سوءاستفاده
    DN
5.0 از 5 ستارهسه پایه عالی
11 دسامبر 2018
خرید تأیید شده
این بررسی از استفاده اولیه است. در صورت تغییر هر چیزی ، بروزرسانی خواهد شد.

کیفیت ساخت سه پایه به طرز شگفت آوری خوب است. کمی بزرگتر از مگنوس است اما وزن آن چند پوند کمتر است و قد بلندتر است. فهمیدم که سیستم تنش برای پاها روی Cayer را بیشتر از Mangus دوست دارم. (پیچ و تاب و سفت تر و نه بستن.) پاها ایمن و خالی هستند ، اما ای کاش آنها پیچ و تاب و سنبله ای را که مگنوس دارد ، داشته باشند. همچنین ، خوب خواهد بود اگر پخش کننده سیستم انتشار سریع داشته باشد ، اما سلام ، این یک محصول با بودجه است. اگر به پایین می خواهید پاها را پهن تر کنید ، حتماً آچار را بسته نگه دارید تا مهره ها را روی دستگاه پخش کنید زیرا آچار آلن موجود برای حذف پیچ هایی که در جای خود قرار دارند ، کافی نخواهد بود.

حرکت ماهیتابه و شیب صاف است ، هرچند که گاهی اوقات برخی از "گرفتگی" وجود دارد اگرچه این موارد نادر است و در عمل تأثیری نمی گذارد ، اما بعضی اوقات می تواند سر و صدایی ایجاد کند. قدردانی کردم که یک سوکت نخ دار روی سر وجود دارد که می توانید موارد دیگری مانند بازوی مانیتور را پیچ کنید. مگنوس این ویژگی را ندارد ، که می تواند در شلیک حرفه ای بسیار مهم باشد. همچنین ، من از پیدا کردن یک صفحه آزاد شده اضافی در داخل جعبه حمل خوشحال شدم.

ویرایش: متوجه شد که یکی دیگر از داوران مشکلی در رابطه با تردید داشته و مبادله ای را برای کسی انجام داده است. نقص را برگرداندم و مورد جدیدی که دریافت کردم هیچ مشکلی در رابطه با تردستی در برچسب زدن یا کج شدن ندارد.
14 نفر این کار را مفید دانستند
مفید
اظهار نظر گزارش سوءاستفاده
    پاناما
5.0 از 5 ستارهسه پایه عالی
18 آگوست 2018
خرید تأیید شده
من یک دوربین فیلمبرداری سونی FDR AX53 دارم که از تثبیت کننده تصویر عالی برخوردار است. در سه پایه ارزان قیمت ، تثبیت در زوم زیاد نمی تواند با پرشکوه فرکانس بالا که به عنوان مثال ، کسی که فقط با سه پایه قدم می زند ، مقابله کند. این سه پایه بسیار پایدار است و جیتر را به طرز چشمگیری به حداقل می رساند. سر مایع آن ، قابلمه ها و کج هایی بسیار صاف و بدون پرش اولیه را که یک پایه سه پایه سر اصطکاک تولید نمی کند ، ایجاد می کند. این ساخت و ساز بسیار محکم است که همانطور که می خواهید یک سکوی پایدار ایجاد کنید. اسلایدها برای انتشار سریع بسیار بزرگ ، به اندازه کافی بزرگ هستند به طوری که در هنگام خارج کردن آن از سه پایه و تنظیم کردن ، مانع از سقوط دوربین می شوند و روشن یا خاموش بودن آنها بسیار آسان است. این با دو مورد همراه است ، اما من یک دوربین اضافی برای دوربین اضافی خریداری کردم. این سبک نیست ، اما من نمی خواهم انتظار دارید که برای یک سه پایه این پایدار باشد. با این حال ، برای درجه پایداری که ارائه می دهد ، از نظر منطقی بسیار سبک و قابل حمل است.
15 نفر این کار را مفید دانستند
مفید
اظهار نظر گزارش سوءاستفاده
    ناتان مالک
5.0 از 5 ستارهسه پایه محکم ، همه کاره. آن را بخر!
17 نوامبر 2018
خرید تأیید شده
من در حال حاضر این سه پایه را خوب کردم. از آن در دسته ای از شاخه ها استفاده کرد و سفر زیادی با آن انجام داد. این سه پایه به راحتی قابل تنظیم و پاره کردن است. سبک و بسیار محکم است.

من این سه پایه را خریدم زیرا بودجه زیادی داشتم. اما من کمی از دست manfroto ناراحت شدم زیرا قبلاً از سه پایه آنها استفاده می کردم. اما وقتی اولین بار از آن استفاده کردم ، منفجر شدم. سر مایع شگفت انگیز است. فوق العاده صاف است

من صادقانه حرف بدی در مورد آن ندارم. اگرچه کیفی که همراهش بود خیلی خوب کار کرد تا اینکه یکی از زیپ ها شکسته شد. درست در همان زمان که اتفاق افتاد ، شرکت به من رسید و پرسید که این محصول برای من کار می کند. من به آنها می دانم که از زیپ اطلاع دارند و طی چند روز آنها دو سه پایه اضافی را با کیف برای من ارسال کردند. من دمیده شدم من قطعاً دوباره از این شرکت خرید می کنم. آنها بالاتر و فراتر رفتند.
بررسی تصویربررسی تصویربررسی تصویربررسی تصویربررسی تصویر
13 نفر این کار را مفید دانستند
مفید
اظهار نظر گزارش سوءاستفاده
    hgaphoto
4.0 از 5 ستارهارزش عالی برای قیمت
10 فوریه 2019
خرید تأیید شده
اگر انتظارات واقع گرایانه ای برای قیمت دارید ، این یک سه پایه ویدیویی بسیار خوب است.

سر مایعی که با آن همراه است در واقع بسیار خوب است. دارای عملکرد شیب بسیار صاف و دسته بلند است که به طور ایمن به سر متصل می شود تا حرکت را کنترل کند. Panning به همان اندازه سر فیلمبرداری از مارک های گران قیمت صاف نیست ، اگرچه فقط یک سر مایعات با درجه متوسط ​​از آن مارک ها به طور معمول چندین برابر قیمت این سه پایه + سر را می پوشند. برای استفاده من مناسب است ، اما اگر من به یک عمل برنخوردگی صاف نیاز داشتم ، ممکن است سعی کنم دیسک تابه را با مقدار کمی اسپری تفلون اسپری کنم.

خود سه پایه هنگامی که فقط یک بخش از پاها را گسترش می دهید بسیار ثابت است و به طور معمول نحوه استفاده از آن است. اگر هر دو بخش از بخش های پا را گسترش دهید ، تقریباً به اندازه پایدار نیست ، اما هنوز بسیار کمرنگ تر از سه پایه های ویدیویی است که به نظر می رسند اما برای رسیدن به همان ارتفاع به سه مجموعه پسوند پا احتیاج دارند.

لوله های پاها از جنس آلومینیوم هستند ، اما اتصالات و دستگیره ها پلاستیک هستند ، بنابراین بدیهی است برای استفاده سنگین روزانه طراحی نشده است. و شما باید با دستگیره هایی که پا را در جای خود قرار می دهد ملایم باشید.

کاسه سطح یکپارچه یک ویژگی بسیار مفید برای سه پایه ویدیویی با سر مایع است.

این کیس با یک کیف سه پایه شگفت آور با کیفیت بالا و یک صفحه آزاد سریع و همچنین آچارهای آلن به بازار عرضه شد.

در کل ، یک فیلمبردار آماتور با دکل در خشم 2-6 پوند ، انتخاب خوبی است. حتی اگر برای 13.2 پوند امتیاز داشته باشد ، من راحت قرار دادن چنین دکل سنگین بر روی این سه پایه احساس راحتی نمی کنم.
9 نفر این کار را مفید دانستند
مفید
اظهار نظر گزارش سوءاستفاده
    کارمن
5.0 از 5 ستارهمحصول کیفی حرفه ای ، با قیمت خرید رقابتی. 72 اینچ با ساخت و ساز بالای ROBUST ، عملکرد بالا VIDEO TRIPOD
13 ژوئن 2018
خرید تأیید شده
بله ، من کیت سه پایه Video Cayer BV30L را در شرایط عالی دریافت کردم. در حقیقت ، جعبه سه پایه دو روز زودتر از تاریخ تخمین زده شده تحویل داده شد. اگر برای خدمات عالی مشتری کافی نیست ، لطفاً بدانید که من کیت سه پایه را شنبه شب ، 26 مه 2018 که در طول تعطیلات آخر هفته روز یادبود بود سفارش دادم. روز دوشنبه ، 28 ماه مه ، روز یادبود ، سرویس پستی ایالات متحده کیت سه پایه را در ساعت 2:56 PM ، ساعت اقیانوس آرام تحویل داد. کارت عالی بود!

ممکن است علاقه مند باشید که چرا من به جای یکی از محصولات رقیب خود ، کیت Tripod Kit Cayer BV30L Video را خریداری کردم. به ترتیب اهمیت و اولویت:

ارتفاع سه پایه 1. 72 اینچ (این حتما باید برای من باشد - ضبط ویدیو)

2. 139.98 دلار بهترین قیمت برای کیفیت عالی محصول دریافت شده

3. ساخت و ساز قوی که شامل سر توپ مایع است.

همچنین ممکن است علاقه مند باشید که از دیدگاه منبع ، چگونه در مورد کیت Tripod Kit Video Cayer BV30L یاد بگیرم. در یوتیوب البته! من عبارت جستجوی زیر را در YouTube تایپ کردم: "سه پایه ویدیویی 72 اینچ". اولین ویدیوی ذکر شده این بود:
سه شنبه فیلم بودجه؟

کیت سه پایه Cayer BV30L 72 اینچ آلومینیوم Twin Tube، ارسال شده توسط Millennial Review در تاریخ 14 مارس 2018 (اخیراً!) کیت سه پایه واقعاً محصولی با کیفیت حرفه ای و با قیمت بودجه است:
1. ساخت و ساز کلی قوی
2. دستگیره های چرخان را روی پای سه پایه برای آسان و سریع تنظیم و سقوط.
3. سر توپ مایع که سوار و صاف می شود به عنوان ابریشم.
4. گرفتن راحت دسته در زیر سر توپ برای جابجایی آسان و جابجایی آسان سه پایه.
5. پاداش: صفحه انتشار سریع سریع برای نصب VideoCam یا دوربین
6. جایزه: 2 کلید hex برای محکم کردن پیچ های سحر و جادو روی پاهای سه پایه
7. پاداش: کیف حمل حامل ساخت و ساز با دوام با جیب داخل.

در مورد این محصول شگفت انگیز ، مانند ضمانت 8 ساله ، چیزهای بیشتری وجود دارد ، اما شما می توانید از ارزیابی مشتری فوق این ایده را بدست آورید.

این محصول بسیار عالی در حالی که من برای ضبط فیلم در مکان بودم. یک سه پایه ویدیوی قابل اعتماد و قابل اعتماد برای یک تجربه عکاسی / فیلمبرداری موفق ، چه حرفه ای ، آماتور یا سرگرمی ، بسیار مهم و ضروری است.

ادامه کار خوب!

مشتری بسیار رضایت بخش
13 نفر این کار را مفید دانستند
مفید
اظهار نظر گزارش سوءاستفاده
    مارشال تامپسون
3.0 از 5 ستارهبهتر از سه پایه دوربین ثابت
24 دسامبر 2018
خرید تأیید شده
من از این سه پایه به عنوان جایگزینی سریع برای 40000 دلار ساچلر استفاده می کنم. در حالی که من انتظار ندارم که در همان لیگ حرفه ای فعالیت کند ، آرزو می کنم حرکت حرکات برنزه و کج هموارتر باشد. اگر در ابتدای تابه یا شیب تند تند بزنید ، می تواند تیر را بی فایده جلوه دهد و این خوب نیست. این امر باعث می شود که این ادعا "سر روان" باشد که حقیقت را تحت فشار قرار دهد. در مواقع اضطراری و هنوز کار ، به اندازه کافی محکم و به طور کلی به اندازه کافی کارآمد است. تحویل محصول سریع و بدون عارضه بود.
10 نفر این کار را مفید کردند
مفید
اظهار نظر گزارش سوءاستفاده
    جف دی.
5.0 از 5 ستارهبررسی سطح بندی ، خدمات عالی مشتری
10 آگوست 2018
خرید تأیید شده
این یک محصول جامد است. بسیار پایدار برای نگه داشتن Canon m50 من با استفاده از تجهیزات دزدگیر Teleprompter. سر سیال به خوبی حرکت می کند. اولین موردی که خریداری کردم مشکلی نداشت که سر در سطح خود باقی نماند ، چون من از صفحه استفاده کردم. من سه پایه را خیلی دوست دارم و سفارش دوم را امتحان کردم امیدوارم که به درستی سطح آن برسد. همچنین اینطور نیست. قبل از بازگشت هر دو به آمازون ، پیامی را در سایت رتبه بندی فروشندگان گذاشتم. طی 24 ساعت با من تماس گرفتم و گفتم آنها رئیس جدید کارخانه چین را ارسال می کنند. در کمتر از یک هفته سر جدید رسید و سطح آن کاملاً خوب است. دوم را برمی گردانم. قطعاً یک مشکل تراز کردن اما خدمات مشتری استثنایی است. با این قیمت دیگر نمی توانم تصور کنم.
9 نفر این کار را مفید دانستند
مفید
اظهار نظر گزارش سوءاستفاده
    استفان برونر
5.0 از 5 ستارهتحت تأثیر فوق العاده قدرتمند - مناسب برای ضبط بازی های بچه های خود
4 نوامبر 2018
خرید تأیید شده
من مهندس هستم ، با تجربه ویدیویی کمی. ما این سه پایه را برای ضبط فوتبال پاپ وارنر برای تیم خود خریداری کردیم. ما به فروشگاه محلی عکاسی نگاه کردیم و این سه پایه حداقل به اندازه آن سه یا چند برابر گران قیمت است. این سه پایه بدون حیله است. من به عنوان یک مهندس ، با مقایسه آنچه در فروشگاه دیدم ، فکر می کنم که این سه پایه برای فیلمبردار حرفه ای منظور شده است. این وسیله مخصوص آماتور یا استارت نیست ، هرچند که برای مبتدیان نیز بسیار آسان است.

ما اکنون از دو ماه و هشت بازی در تنظیمات مختلف استفاده می کنیم ، از جعبه ویدئویی فانتزی گرفته تا برج بلندگو ، گرفته تا داربست لرزان ، در سفید کننده های تند و تیز ، در باران شدید تگزاس و خورشید تاول زده و بر روی چمنزار گل آلود. ظرف چند دقیقه قابل تنظیم است و سنگ جامد است. این سه پایه حتی با قرار گرفتن در برج بلندگو با تمام وجودی که از باس بلندگوها می لرزد ، تاب نمی خورد. همین مسئله با بچه هایی که در حال دویدن و پریدن روی سفید کننده های فنری هستند. مواد از جنس آلومینیوم ریخته گری و آسیاب ، لوله های آلومینیومی اکسترود شده و پلاستیک سخت با تمام پیچ های استیل ضد زنگ هستند. بدون نگرانی از زنگ زدگی.

گردش کار شما به اندازه ی قسمت های اول است و در صورت نیاز به بخش دوم نیز به میزان مورد نیاز خود نیاز دارید. شما توپ را به سطح تنظیم می کنید. پانل دسته را براساس نیاز خود تنظیم کنید ، دوربین را روی صفحه قرار دهید و سورتمه را تنظیم کنید تا شیب دوربین بسته به موقعیت شما نسبت به قسمت مورد نظر سطح شود. کشیدن تابه و شیب متوسط ​​است (در مقایسه با چیزی که در فروشگاه مارک های بزرگ آزمایش کردم) و قابل تنظیم نیست. با لنزهای DSLR و Tele-zoom بسیار خوب کار می کند. حرکت صاف است و می خواهم بگویم کمی مترقی است. ظرف سه پایه ظرف سه برابر می شود. تحمل آن خیلی سنگین نیست ، اما من آن را با مسیری طولانی طی نمی کردم. قصد دارید مانیتور را روی سر نصب کنید ، اما هنوز این کار را نکرده اید.

من یک ستاره با کیفیت را از هم جدا کردم زیرا اولین نفر دارای مسائل مربوط به ماشینکاری بود که باعث می شد حرکت موها "ترد" در مواقعی باشد. فروشنده ظرف چند روز تعویض شد و برای بازی بعدی برای ما آماده است. دوم رسید کامل. توجه بسیار خوب به جزئیات در ماشینکاری در غیر این صورت.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 45
  • بازدید سال : 362
  • بازدید کلی : 992