loading...
لوازم تصویری و صوتی ارزان
مانی بازدید : 23 چهارشنبه 15 آبان 1398 نظرات (0)

4K و برنامه های پیشرفته مانند Filmic Pro ، امروز آیفون یک دوربین فیلمبرداری توانمند است. با این حال ، یکی از مناطق که در آن فقیر باقی مانده است با کیفیت صدا است. Rode VideoMic Me-L این مشکل را با یک میکروفون جهت دار با یک اتصال دهنده لایتنینگ یکپارچه که به علاوه مستقیم به آیفون شما نیز حل می کند ، حل می کند. این امر به طور چشمگیری با فیلتر کردن صداهای خارج از محور برای تمرکز روی موضوع شما ، کیفیت صوتی را بهبود می بخشد. این باید به ویژه برای vloggers خوب کار کند ، و به کاهش صدای پس زمینه فضاهای عمومی کمک می کند. میکروفون حتی از طریق تلفن شما تغذیه می شود بنابراین نیازی به نگرانی در مورد باتری اضافی نیست ، اما توجه داشته باشید که اگر تلفن شما مشکلی دارد که قسمت پایین آن را می پوشاند ممکن است در اتصال آن مشکل داشته باشید.

79 دلار از فیلم ویدئویی B&H

کیت لنز ضروری Olloclip

مانند لحظه ، Olloclip راه حل دیگری برای استفاده بیشتر از دوربین (های) آیفون از طریق لنزهای اضافی است ، اما تمایل به نشستن با قیمت پایین تری دارد. کیت لنز جدید Essential و یک کلیپ جهانی Olloclip می تواند در تعداد زیادی تلفن هوشمند جای بگیرد ، بنابراین در صورت به روزرسانی تلفن خود نیازی به خرید یک مورد جدید یا سوار شدن نخواهید داشت. این شامل یک کلیپ مخصوص نصب لنز و سه لنز قابل تعویض است: یک فیش ، زاویه فوق العاده گسترده و یک لنز ماکرو. اگر به دنبال راهی سریع و آسان برای به دست آوردن ظاهرهای جدید از عکاسی آیفون خود هستید ، کیت لنزهای ضروری برای شروع بسیار مناسب است.

100 دلار از آمازون

Movo MTP2000

گذشت زمان روشی عالی برای فشرده سازی بخش طولانی از زمان کوتاه در یک فیلم کوتاه است که در واقع مردم آن را تماشا می کنند و با اضافه کردن حرکت به مرور زمان شما جالب تر می شود. هنگامی که نوبت به عکاسی با گذشت زمان با آیفون خود می رسد ، برای یافتن معامله ای بهتر از سوار تلفن چرخشی ارزان MTP2000 Movo ، شما را تحت فشار قرار می دهید. یک تایمر تخم مرغ با شکوه که به طور خودکار گوشی شما را با سرعت ثابت تابه می کند ، می تواند در 120 دقیقه 360 درجه کامل بچرخد و تقریباً با هر تلفن هوشمند یا دوربین اکشن کار کند.

16 دلار از آمازون 16 دلار از والمارت


DJI Osmo Mobile 2
DJI Osmo Mobile 2
در حالی که آیفون های جدید تثبیت کننده تصویر نوری و دیجیتال را در حالت فیلم ارائه می دهند ، بدون شک فیلمبرداری های جدی یک چیز بهتر می خواهند. DJI Osmo آلمان خدمات مشاوره موبایل 2  به ارمغان می آورد در سطح حرفه ای تثبیت حلقه به آی فون را در اندازه و وزن است که به طور کامل نمی خواهد خراب کردن قابلیت حمل از گوشی خود را. این دومین تکرار جیمبل موبایل 3 محور DJI است و تقریباً به سیستم مورد استفاده در سیستم دوربین Osmo خود یکسان است. یکی از مزایای نسل قبلی این است که می تواند از تلفن در جهت عمودی پشتیبانی کند ، مناسب برای نمایش در تلویزیون اینستاگرام. طراحی شده است تا در کنار یک برنامه ویژه تلفن های هوشمند مورد استفاده قرار گیرد ، و ویژگی های هوشمندانه ای را برای شما فراهم می کند تا یک لحظه از دست ندهید و همه آن را تا حد امکان راحت ضبط کنید.

119 دلار از آمازون 119 دلار از والمارت

مکعب لوم
مکعب لوم
هیلاری گریگونیس / روندهای دیجیتال
چراغ های LED که در تلفن های هوشمند ادغام شده اند برای تعداد کمی از موقعیت ها کافی هستند ، اما بسیار عالی هستند. برای افزودن نور بیشتر به صحنه و یا بهتر از آن ، گرفتن نور خارج از دوربین برای جالب تر شدن آن ، Lume Cube را امتحان کنید . لوازم جانبی روشنایی برای هر چیزی از عکاسی جدی تلفن های هوشمند گرفته تا سلفی های بهتر و پخش مستقیم پخش زنده ایده آل است. چراغ به بلوتوث متصل است ، به این معنی که نور با تلفن هوشمند شما به عنوان فلاش همزمان با گزینه استفاده از نور به عنوان منبع نور مداوم همگام می شود. Lume Cube همچنین قابل تنظیم است ، بنابراین می توانید مقدار مناسبی از نور را در تصویر بدست آورید و با ژل هایی همراه هستید تا به رنگ مناسب نیز کمک کند. به عنوان یک امتیاز اضافی ، Lume Cube به راحتی قابل حمل و همچنین ضد آب است و از دوربین های اکشن نیز می توان استفاده کرد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 326
  • بازدید کلی : 956